مصطفی مرادی

مصطفی مرادی
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

25 روز تا اول مهر

سلام

کم کم داره دوباره بوی مهر رو مدرسه و درس و هزارتا چیز دیگه میرسه.

امسال با اینکه به خاطر جام جهانی امتحانا زودتر شروع شد و تابستونم زودتر شروع شد

اما بازم یه چیزی حدود 4 ماه تعطیلاتمون داره تموم میشه.باز درس و مخشو و کتک دبیر و معلمو

هزار رو یک چیزه دیگه داره میاد.امسال من چون مدرسه مو عوض کردم از این ناراحتم که دوستی ندارم 

آخ که اعصاب آدمو میریزه بهم اما از سوم دبستان تا شیشمو توی یه مدرسه بودم و اول مهرا که میشد با 

خوشحالی تموم میرفتم مدرسه و با دوستام کلی از تابستون و بازم هزار یک چیزه دیگه صحبت میکردیم.هنوز 

دوستای دوران ابتدایی بهم زنگ میزننو همو میبینیم چون 6 سال با هم بودیم اما امسال دیگه مدرسه ساله پیشم نمیرم

و همش دارم دعا میکنم و امیدوارم که از دوستای دوره ابتدایی حداقل یه نفر رو ببینم.

با اینکه دوران ابتدایی روز شماری میکردم واسه رفتن به مدرسه اما الان اینطوری نیستم.

شما دوستانه عزیزی هم که میاین به وبلاگ من خاطرات با مزه تون رو اگه میشه بنویسید تا با اسمو آدرس وبلاگ خودتون توی وبلاگم بزارم.

خاطراتتون با مزه باشه نه بی مزه.

فــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــعلا

  • مصطفی مرادی

دوست

تابستون

مهرماه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی