مصطفی مرادی

مصطفی مرادی
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

توزیع کتب درسی از نیمه دوم شهریور



رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی:توزیع کتاب‌های درسی در سراسر کشور از نیمه دوم شهریور
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: توزیع کتاب‌های درسی متوسطه اول و دوم همزمان از نیمه دوم شهریورماه در سراسر کشور با اولویت مناطق دورافتاده آغاز می‌شود.
 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی حجت الاسلام محی الدین بهرام محمدیان با اشاره به چاپ 1210 عنوان کتاب درسی و راهنمای معلم اظهار کرد: با وجود گستردگی جامعه دانش آموزی، تلاش می‌کنیم کتاب‌ها به موقع به دست دانش آموزان برسد و این امر شگفتی برخی ازکارشناسان کشورهای بازدید کننده از ایران را برانگیخته است.

وی افزود: همچنین مقرر شد کتاب‌های درسی دوره ابتدایی به منظور رفاه حال والدین و کاهش دغدغه دانش‌آموزان، کتاب‌های پایه اول ابتدایی در جشن شکوفه‌ها و پایه‌های دوم تا ششم در نخستین روز سال تحصیلی توسط مدارس توزیع گردد.

محمدیان تصریح کرد: به رغم افزایش قابل توجه قیمت کاغذ و خدمات چاپ، کتاب‌های درسی با استفاده از یارانه و امکانات چاپ سازمان، افزایش قیمت چندانی نداشته است.

وی با بیان این که یادگیری فقط منحصر به محیط مدرسه و کلاس نیست، تصریح کرد: خانواده، اجتماع و رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما در این زمینه سهیم هستند و برای آن که تعارضی بین آموزه‌های مدرسه و دیگر محیط‌های یادگیری ایجاد نشود، باید با توجه به راهبردهای سند تحول بنیادین بین آن‌ها هماهنگی و هم‌سویی برقرار گردد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی